zaterdag 2 oktober 2010

Weer 2 nieuwe creaties


2 nieuwe creaties gemaakt deze week. Ik had 2 bestellingen gekregen. Een grijs wikkeljurkje. Het patroon is ABC75, met lange mouwen. De moeder van het meisje wilde graag trompetmouwtjes eraan. Die heb ik gemaakt (zonder patroon). Vond het wel een uitdaging eigenlijk om te doen. Ik heb ook nog een soort van rozetje gemaakt. Hiervoor heb ik een patroontje uit de laatste zomer Ottobre. Dit rozetje heb ik los op een speldje erbij gedaan. Dan hoeft het niet meegewassen te worden, en kan ze zelf even kijken op welke plek die het leukste is.



Verder nog een ballonrok, gemaakt in maat 152.Het patroon is uit de Knippie 4-2009. Deze keer op bestelling. De stof had ik al heel lang in huis. De binnenrok heb ik van een hele soepele tricot gemaakt. Als tailleband heb ik rucheselastiek van 6 cm breed gebruikt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten