zondag 7 augustus 2011

Stoere rugbyshirts

Ook ik heb me laatst gewaagd aan de polosluitingen. Het viel me niet helemaal mee, maar met hulp van het sancho-forum is het me toch gelukt. Ik heb gelijk maar 4 shirts gemaakt, en het is echt waar: oefening baart kunst.
Alle 3 mijn jongens zijn er blij mee, ze wilden er alleen niet mee op de foto (helaas).
De sluitingen zijn niet helemaal perfect, maar toch ben ik er best een beetje trots op. Ik heb een patroon gebruikt uit de Ottobre 1/2009.








1 opmerking:

  1. ;-) Mooie shirts geworden. Enne als je iets nieuws wilt doen is het geen verkeerd plan om het in 4-voud te doen.

    Heb zelf een hele tijd tegen V-halsjes aangehikt en er op een gegeven moment maar meteen 3 gemaakt. Bij iedere poging heb ik wat bijgeleerd.

    Ze zijn echt erg leuk geworden, de eerste is mijn favoriet, leuk idee ook die geruite stof als sluiting. Heb je voor de rest sweatstof gebruikt?

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen