vrijdag 26 augustus 2011

Leuk setje: rokje met vestje

Op bestelling heb ik het volgende setje gemaakt voor een meisje van 3. Het is een smal meisje met lengtemaat 104 maar voor de breedte heeft ze slechts 92. De moeder vond het kiezeltje rokje zo leuk, maar koos zelf de stofjes bij mij uit de kast. Daarbij vond ze het leuk om een vestje in rood erbij te hebben.
Voor zowel het rokje als het vestje heb ik het Roos patroon 4004 gebruikt. Bij het rokje heb ik daar eigenlijk alleen de basis van gebruikt, want verder is de 4004 daar niet meer in te herkennen. Verder wat afgezet met bandjes en voor het vestje nog een bloemetje met een kam-snap gebruikt. Volgens mij wel een geslaagd projectje.


3 opmerkingen:

  1. Leuk stelletje heb je gemaakt. Vooral het rokje vind ik erg leuk. Is het grijze jogging of niet?
    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, het is geen jogging, het is een katoenen tricot van Nootenboom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke setje, ik vind kleuren combinatie zo mooi!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen