vrijdag 16 september 2011

Winterjas voor Gijs

Een project wat ik al zo lang wilde maken: een winterjas met houtje-touwtje knopen. De stoffen had ik vorig jaar al in huis; een Bizzkids mantelstof en een gestepte voering. Eigenlijk wilde ik donkerblauw maar dat kon ik toen niet vinden.
Ik heb het zo lang uitgesteld om dit te maken, gewoon omdat ik het niet aandurfde. Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gewoon aan het einde van de zomer er toch maar eens aan begonnen. En hier het resultaat!
Eigenlijk ben ik er best een beetje trots op, er zitten best wel wat schoonheidsfoutjes in hoor, maar waarschijnlijk ben ik zelf de enige die dat ziet :-)
Gijs vond het eerst maar "een stomme jas"(hoezo eigenwijs als je 3 bent). Maar toen fluisterde ik Bram (de oudste van 8) vanochtend in dat hij moest zeggen: "WAT EEN GAVE JAS, DIE WIL IK OOK WEL HEBBEN!". Nou, dat vond Bram wel leuk natuurlijk, en wat denk je wat het antwoord van Gijs was: "ja, leuk he, die is van mij!. En hij wilde hem zowaar aan om op de foto te gaan... Ook nog een fotootje van de voering.


1 opmerking:

  1. Wat een mooie jas is het geworden! Complimenten! Maar eh, ga je voor Bart nu ook een jas maken ;-)

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen